Diensten en klussen advertentiesite
Inloggen op Dienst.nl

Opruimen en organiseren huishouden en administratie

image
Ervaring

+7
Rotterdam Positief
Spoorsingel 44A, Provenierswijk, Rotterdam, Nederland

Tarief: 20
Bedrijf met KvK 51960117

Telefoonnummer

Bekeken: 1584 keer

Opruimen en organiseren huishouden en administratie
Rotterdam Positief staat voor betrouwbare en zorgvuldige behandeling van uw huishouden en administratie tegen een betaalbaar tarief. Met 12 jaar professionele ervaring in personal organizing is niet alleen uw huishouden in goede handen. U kunt ook terecht voor hulp bij het ordenen van uw administratie en contacten met instanties waar u als particulier mee te maken heeft.

Administratie op orde:

Rotterdam Positief biedt hulp bij het op orde krijgen van uw administratie. Heeft u het overzicht verloren, zijn er schulden waarmee u geen raad weet, of is de balans in uw inkomsten en uitgaven zoek? Met de financieel coach van Rotterdam Positief is uw administratie binnen korte tijd weer overzichtelijk!

Onderdelen van de begeleiding zijn: het ordenen van uw papieren, het maken van een Persoonlijk Financieel Plan en het regelen van inkomensvoorzieningen en/of schulden.

De duur van de begeleiding is afhankelijk van individuele factoren.

Indien u in het bezit bent van een PGB met een indicatie voor begeleiding, mag u ook deze begeleiding hiervan betalen.

Personal organizer:

Niet alleen uw administratie, maar ook uw huishouden kan behoefte hebben aan organisatie. Heeft u veel spullen waarmee u zich geen raad weet, maar waar u desondanks geen afstand van kunt nemen? En vindt u het lastig om uzelf ertoe aan te zetten de chaos aan te pakken?

De personal organizer helpt u om ruimtes systematisch aan te pakken en een verantwoorde keuze te maken tussen weggooien, bewaren of verkopen. Kiest u voor bewaren, dan worden uw spullen zodanig opgeborgen dat u ze in het vervolg gemakkelijk kunt terugvinden. Uiteraard steekt uw personal organizer hierbij ook zelf de handen uit de mouwen!

Contact:

Voor vragen of een vrijblijvend gesprek bel 06-14808284 of neem contact op via [email protected].

Tarief (excl. BTW): € 20,- per uur, exclusief voorrijkosten.

Werkzaam in: Rotterdam e.o.

Werktijden: Bij voorkeur overdag. Weekend of avonduren in overleg mogelijk.

Specialiteiten:

Personal organizing, Ordenen administratie, Contacten met instanties, Belastingaangiften, Advies bij schulden

Trefwoorden: Personal organizer, personal organizing, ordenen huishouden, ordenen administratie, huishoudelijke hulp, opruimen huis, administratieve hulp, organiseren huishouden.




GRATIS ADVERTENTIE PLAATSEN? KLIK HIER
Contact opnemen met Rotterdam Positief
Telefoon is niet verplicht



Berichten / Ervaringen:
(+) Stephanie heb ik ingeschakeld omdat mijn huishouden nogal rommelig was, niet alles had een vaste plaats waardoor er bv altijd een stapeltje papieren op tafel lag. Stephanie heeft mij geholpen de kasten anders in te delen waardoor nu alles een vaste plek heeft. Als ik nu op ga ruimen kan ik alles kwijt in een laatje of kastje en er is in alle kasten nog ruimte over. Als ik nu om me heen kijk geeft dat een goed gevoel.Stephanie is zakelijk en wil geen tijd verspillen, geen tijd voor uitgebreid thee drinken en kletsen. Als je ook met een rommelig huis zit aarzel niet Stephanie te bellen ze kan je beslist helpen.
Gerdien | Barendrecht 05-04-13
(+) Ik leerde Stephanie kennen, omdat ik zocht naar hulp bij belastingaangifte. Omdat ik heel tevreden ben over de manier waarop Stephanie dit aanpakte, heb ik haar vervolgens gevraagd mijn achterstallige administratie op orde te willen stellen. Ook heeft Stephanie een goed budgetoverzicht in Excel voor mij gemaakt, dat ik nu zelf invul en gebruik.Mijn huishouding was chaotisch. Stephanie heeft me met geduld en overzicht geholpen bij het goed op orde te brengen van mijn huishouding. Ook gaf zij mij tips hoe je alles op orde houdt. De werkzaamheden waren divers: van schoonmaken en het in elkaar zetten van kasten tot samen alles opnieuw en overzichtelijk indelen.Met Stephanie kan ik prettig praten en zij heeft veel empathie. Daarbij is ze zakelijk en geduldig. Kortom, ik kan Stephanie zeer aanraden.
Tom | Capelle a/d IJssel 13-12-12
(+) Erg prettig, behulpzaam, zoekt alles voor je uit, en helpt je snel en zorgvuldig door je belastingaangifte heen Ook qua prijs is dit een aanrader, wij gebruikten voorheen een belastingconsulent die vele malen duurder was......AANRADER
Kuno | rotterdam 25-04-11
(+) Stephanie heeft mijn belastingaangifte op professionele wijze ingevuld, en duidelijk uitleg gegeven.
- | Rotterdam 18-03-11
(+) We waren het overzicht volledig kwijt van onze situatie bij de Belastingdienst. Aanslagen van de afgelopen jaren, alles liep door elkaar heen. Omdat we er zelf niet meer uitkwamen besloten we mevr. Tulp van Rotterdam Positief in te schakelen. Achteraf kan ik alleen maar denken dat we dit veel eerder hadden moeten doen. Mevr. Tulp heeft alles tot op de bodem uitgezocht en ons helder uit kunnen leggen hoe de situatie is. Bovendien bleek door haar doortastende houding, dat onze achterstanden erg meevielen omdat we ook nog geld terug konden krijgen. Wij zijn enorm opgelucht dat onze situatie zo verbeterd is. We hebben financieel veel meer lucht gekregen en zien de toekomst weer positief in. Mevr. Tulp, onwijs bedankt voor uw goede dienstverlening. Bij onze volgende blauwe envelop, bent u de eerste die wij bellen Fam. de Clerck
Fam. | Rotterdam 12-03-11
(+) Deze week is mevrouw Tulp bij mij thuis geweest om mijn aangifte in te vullen. Dat is erg prettig, omdat er altijd meer brieven en formulieren nodig zijn dan je van tevoren denkt. En thuis is alles meteen op te zoeken. Het invullen ging vlot, mevrouw Tulp heeft duidelijk veel ervaring. Over een twijfelgeval heeft zij de volgende dag telefonisch contact opgenomen met de belastingdienst, zodat ik zeker weet dat alles in orde is. Ik ben zeer tevreden en zal Rotterdam Positief zeker volgend jaar weer uitnodigen.
Corrie | Rotterdam 12-03-11
(+) Ben zeer tevreden over de dienstverlening. Vlotte afhandeling en goedkoop
Dhr. | Rotterdam 17-02-11
Ervaring of bericht delen:



Bericht:
Uw naam
Uw email adres
Lokatie:


Email adres is verplicht en wordt
verborgen op de site.
Dienst.nl maakt gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent. X SLUITEN

Dienst.nl is niet aansprakelijk voor eventuele (gevolg)schade die voortkomt uit geplaatste advertenties en/of reacties
Voorwaarden | Sitemap | Linkpartners | Rijksoverheid: Dienstverlening aan huis

Copyright 2004 - 2024 Dienst.nl - Eerste & grootste specifieke diensten en klussen advertentiesite
Dienst.nl | KvK: 60112077 | BTW: NL126170526B01
×
image