Diensten en klussen advertentiesite
Inloggen op Dienst.nl

BudgetGemak - budgetcoaching, budgetbeheer en thuisadministratie

image
Ervaring

0
BudgetGemak budgetcoaching & thuisadministratie
Groenerein, Cadier en Keer, Nederland

Tarief: afhankelijk van het dienstenpakket. Vraag meer informatie per e- mail: info@budgetgemak
Bedrijf met KvK 67013473

Telefoonnummer
Facebook
www.budgetgemak.nl

Bekeken: 2179 keer

BudgetGemak - budgetcoaching, budgetbeheer en thuisadministratie
BudgetGemak - budgetcoaching, budgetbeheer en thuisadministratie
Herinneringen, aanmaningen, rekeningen die blijven liggen, beginnende schulden, deurwaarders, stress, slapeloosheid, futloos..... als u dit ervaart, dan adviseer ik u snel contact met mij op te nemen!
BudgetGemak heeft een drietal activiteiten:

BUDGETCOACHING
Budgetcoaching is geschikt voor iedereen die elke maand geld tekort komt, zorgen heeft over geld en hierdoor veel stress ervaart. Het is van belang om zo vroeg mogelijk hulp te zoeken. 

Voor wie?
Als u elke maand geldzorgen heeft doordat er meer uitgaven dan inkomsten zijn, als u slapeloze nachten heeft, vaak herinneringen of aanmaningen ontvangt, bang bent om de post te openen, dan is budgetcoaching geschikt voor u. Neem snel contact op met BudgetGemak. Het eerste kennismakingsgesprek bij u thuis is altijd gratis. Tijdens dit gesprek kijken we welke hulp u nodig heeft en hoe we dit het beste kunnen regelen. U kunt dan kiezen voor een vervolgtraject. Dit hoeft niet. U zit dus nergens aan vast. U bepaalt zelf of u coaching wil of niet.


Coaching
Budgetcoaching bestaat uit een aantal fasen:
  • inventariseren: hoe groot is het probleem, wat kunnen we eraan doen en hoe gaan we dat doen
  • inzicht en overzicht: we gaan een goede administratie aanleggen zodat u weer overzicht heeft
  • budgetteren: samen stellen we een budget of begroting op, zodat u uw inkomsten en uitgaven ziet
  • doelen stellen en afspraken maken: wat wilt u bereiken en hoe gaat u dat aanpakken
  • actie en nazorg: u gaat aan de slag en we houden contact over de voortgang. U staat er niet alleen voor!

  • Wie betaalt de budgetcoach?
    Een budgetcoach moet betaald worden. En dat is lastig, aangezien u aangeeft elke maand geld tekort te komen. Er zijn een aantal mogelijkheden:
  • zelf: als dat lukt, is het fantastisch. Eventueel kunnen we ook afspraken maken over betaling in termijnen
  • via de werkgever: een werkgever wil vaak helpen. Een werknemer met stress kost een werkgever veel geld!
  • via PGB: krijgt u een PGB, vraag dan of dit ook ingezet mag worden voor budgetcoaching
  • via de zorgverzekeraar: sommige zorgverzekeraars vergoeden budgetcoaching. Vraag dit na bij uw verzekeraar
  • via de schuldeiser: ook zij zijn erbij gebaat dat er een goede en langdurige oplossing komt voor het probleem

  • BUDGETBEHEER
    Budgetbeheer gaat nog een stapje verder. De budgetbeheerder zorgt voor de betaling van alle vaste lasten. U krijgt leefgeld waar u boodschappen en andere dingen van kan kopen. Budgetbeheer is geschikt voor mensen die niet goed met geld kunnen omgaan. 

    Voor wie?
    Als u niet goed met geld kunt omgaan en vaak herinneringen, aanmaningen of dreigementen van deurwaarders krijgt, is budgetbeheer geschikt voor u. Neem vrijblijvend contact op met BudgetGemak voor de mogelijkheden.


    Budgetbeheer via BudgetGemak
    Bij budgetbeheer wordt een aparte rekening geopend waar uw inkomsten op worden gestort. BudgetGemak verdeelt deze inkomsten als volgt:
  • betaling van de vaste lasten, zoals huur/hypotheek, (zorg)verzekering, telefoon, energie, leningen enz.
  • kosten voor budgetbeheer: dit is een vast bedrag per maand dat vooraf met u besproken wordt
  • sparen of extra aflossen op leningen - hoe en hoeveel bepaalt u zelf. Dit wordt vooraf besproken
  • leefgeld - alles wat overblijft, maar we houden uiteraard rekening met het minimum dat nodig is om te leven.

  • Omdat budgetcoaching een onderdeel is van budgetbeheer, weten we al exact hoeveel geld er elke maand binnenkomt en hoeveel wordt uitgegeven. 

    Wie betaalt budgetbeheer?
    Feitelijk betaalt u dit zelf, maar ook hiervoor geldt dat u kunt proberen het geld door anderen te laten betalen. Net zoals bij budgetcoaching dus.

    THUISADMINISTRATIE
    Voor iedereen die het lastig vindt om de administratie bij te houden, lastige brieven te begrijpen of gewoon hulp wil hebben bij de maandelijkse rompslomp van financiële administratie. Deze dienst is vooral geschikt voor oudere en/of alleenstaande mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. 
    Voor wie?
    Als uw administratie bestaat uit een grote schoenendoos met allerlei papieren of u heeft geen idee hoe u bepaalde zaken moet regelen, dan is thuisadministratie geschikt voor u. 


    Thuisadministratie via BudgetGemak
    Als u kiest voor thuisadministratie, dan krijgt u:
  • hulp bij het aanleggen van een goede administratie
  • uitleg van de inhoud van lastige brieven die organisaties sturen
  • hulp bij het aanvragen van bijvoorbeeld toeslagen, AOW en andere uitkeringen
  • hulp bij het betalen van rekeningen (indien gewenst)
  • U bepaalt zelf wat wel en niet gebeurt bij de thuisadministratie. En hoe vaak u deze hulp krijgt. Gemiddeld is dit 2x per maand, maar dat kan meer of minder zijn. 

    Wie betaalt thuisadministratie?
    Doorgaans betaalt u dit zelf, maar wellicht dat ook hier mogelijkheden zijn via PGB of de ziektekostenverzekeraar. Vraag dit na of laat dit navragen door BudgetGemak

    WAAROM BUDGETGEMAK
    BudgetGemak is een bedrijf waar de klant echt centraal staat. Ik heb bijna 15 jaar ervaring in de financiële dienstverlening. Ik heb veel gewerkt met en voor mensen die het financieel niet gemakkelijk hebben. Sinds 2012 ben ik gecertificeerd budgetcoach. 
    Mijn doel is om mensen te helpen. Ik doe dit op een eenvoudige en respectvolle manier. Dat betekent dat ik u niet ga vertellen wat u wel of niet moet doen of wat u wel of niet mag uitgeven. Feitelijk bepaalt u dat zelf. Wel zal ik u adviseren of bepaalde keuzes slim zijn of niet. Maar uiteindelijk bepaalt u zelf wat er met uw geld gebeurt. 
    Ik kies bewust voor deze aanpak, omdat die het beste werkt. Als u zelf doelen stelt, zelf kritisch bent op uw uitgaven en zelf bepaalt wat u wel of niet doet, dan werkt dit vele malen beter dan dat ik u dat vertel. Natuurlijk kunt u altijd bij mij terecht voor vragen, advies en coaching. Ook zal ik u gedurende het hele traject motiveren om het vol te houden. Want het is echt een uitdaging om het voor mekaar te krijgen. Bezuinigen is geen kunstje dat je kunt aanleren, het is een andere manier van denken en leven. Dat vraagt om een gedragsverandering. En dat kan heel lang duren....

    NIEUWSGIERIG WAT BUDGETGEMAK VOOR U KAN BETEKENEN?
    Neem dan gratis en vrijblijvend contact op met Ronald George van BudgetGemak.
    06-5750 9491
    [email protected]
    www.budgetgemak.nl

    Werkgebied:
    Cadier en Keer, Bemelen, Maastricht, Eckelrade, Gronsveld, Berg en Terblijt, Sint Geertruid, Margraten, Meerssen, Valkenburg, Banholt, Mheer, Scheulder, Reijmerstok, Schin op Geul, Ingber, Bunde, Schimmert, Noorbeek, 's Gravenvoeren/Fouron-le-Comte.




    GRATIS ADVERTENTIE PLAATSEN? KLIK HIER
    Contact opnemen met BudgetGemak budgetcoaching & thuisadministratie
    Telefoon is niet verplicht



    Berichten / Ervaringen:
    Er zijn nog geen ervaringen geplaatst.
    Ervaring of bericht delen:



    Bericht:
    Uw naam
    Uw email adres
    Lokatie:


    Email adres is verplicht en wordt
    verborgen op de site.
    Dienst.nl maakt gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent. X SLUITEN

    Dienst.nl is niet aansprakelijk voor eventuele (gevolg)schade die voortkomt uit geplaatste advertenties en/of reacties
    Voorwaarden | Sitemap | Linkpartners | Rijksoverheid: Dienstverlening aan huis

    Copyright 2004 - 2024 Dienst.nl - Eerste & grootste specifieke diensten en klussen advertentiesite
    Dienst.nl | KvK: 60112077 | BTW: NL126170526B01
    ×
    image